+358 50 5252173 info@zipipopfreud.fi

Blogi

Marketing Regeneration

Solu has recently raised over 240,000 USD in Kickstarter and Indiegogo crowdfunding campaigns, and has been covered in many of the world’s most prominent tech journals and newspapers.  This marketing success demonstrates that attitude, authenticity and being... lue lisää

Mittari on tavoite – tavoite on mittari

Suunnittelu on periaatteessa yksinkertaista. Meillä on tavoite ja mietimme miten päästä tavoitteeseen. Tavoite ja mittari kulkevat käsi kädessä. Kun tavoite määritellään, muodostuu mittari. Suunnitelmilla tavoitteen saavuttamiseksi on myös toinen nimi,... lue lisää

Kuuntelu on viestinnän suunnittelun perusta

Viestinnän suunnittelun tulisi aina lähteä ihmisestä. Viestillä on vaikutusta vain, jos sillä on merkitystä vastaanottajalle. Ihmisen ymmärtäminen on kaiken viestinnän suunnittelun lähtökohta. Kuunteleminen puolestaan on välttämätöntä ymmärryksen rakentamisessa ja... lue lisää

Sosiaalinen sukellusvene: Snapchat

Haluatko jakaa kuvia ja videoita yrityksestäsi tai sen työstä suoraan siitä kiinnostuneille tahoille, mutta et ole vielä löytänyt tyydyttävää toimintatapaa? Sellaista joka ei ole spämmäävä, ylimääräistä aikaa vievä ja vielä kohtalaisen yksityinen? Snapchat –... lue lisää

Päättäjien pitää välittää Y-sukupolvesta

Nopeassa muutoksessa kasvaneilla milleniaaleilla eli Y-sukupolvella on käsissään merkittävästi eri maailma ja mielessään erilainen maailmankuva kuin aikaisemmilla sukupolvilla. Todennäköisesti monet tätäkin julkaisua seuraavista päättäjistä ovat viimevuosina pohtineet... lue lisää

Lean marketing made easy

Lean startup processes should be widely adopted by the communications and marketing communities. Here is one of the simplest tactics you can use to improve your results with a lean marketing approach. The fundamental elements of the lean startup methodology are... lue lisää

Automated Social Trigger Marketing

There is a growing use of social sharing triggers in apps and online services. These can be divided into three categories: Passive social triggers Semi-automated triggers Fully automated triggers Passive triggers happen when the content being shared taps into the... lue lisää

Onko somekupla uhka markkinoijalle?

Eduskuntavaalien jälkeen on keskusteltu siitä kuinka paljon on keskusteltu kuplasta. Google muutti hakualgoritmiaan viime viikolla siten että hyvät mobiilisivut saattavat nousta mobiililaitteilla tehdyillä laitteilla tuloksissa korkeammalle. Onko näillä kahdella... lue lisää

Brändin paluu

Miksi viestijän tai sosiaalisen median ammattilaisen kannattaa (taas) pohtia brändiä? Timon blogi Markkinointi & Mainonta -lehdessä antaa yhden näkökulman. ”Brändin ei pitäisi pyrkiä keskusteluun ihmisten kanssa vaan olemaan osa narratiivia jonka ihminen... lue lisää