+358 50 5252173 info@zipipopfreud.fi

Viestinnän ja sosiaalisen median koulutukset

Olemme järjestäneet erilaisia tapahtumia ja koulutuksia viestinnän ja sosiaalisen median ympärillä. Meillä on ilo tehdä yhteistyötä asiantuntevien kumppanien kanssa. MPS Careerin kanssa pidimme pitkin syksyä ja talvea koulutuksia sosiaalisen rekrytoinnin tiimoilta. Yhdessä Cisionin kanssa järjestettyssä aamiaiseminaarissa Rovion, Verohallinnon ja L&T:n puhujat kertoivat näkemyksiään sosiaalisesta mediasta myynnin, asiakaspalvelun ja rekrytoinnin tiimoilta. TNS Gallupin kanssa puolestaan tiedämme, miten suomalaisia kiinnostavat asiat siirretään kiinnostavaksi sisällöksi. Syksyllä pohdimme yhdessä Ratekoulutuksen kanssa sosiaalisen median ulottuvuuksia ja mahdollisuuksia rekrytoinnin näkökulmasta.

 

Tulevat koulutuksemme ja tapahtumamme 

Näin rekrytoit seuraavan työntekijäsi sosiaalisen median avulla -koulutus

Potentiaaliset työntekijät ovat verkossa, oletko sinä? Ratekoulutuksen ja Zipipop Freudin koulutus Radison Blu Royal -hotellissa Helsingissä 27.9.2016.

Sosiaalisen median työkaluista on tullut arkipäivää myös rekrytoinnissa. Parhaat työntekijät löytyvät usein verkosta ilman suorahakua. Samalla läsnäolo ja löydettävyys sosiaalisissa kanavissa on muuttunut tärkeämmäksi, sillä  myös potentiaaliset työntekijät etsivät jatkuvasti uusia työtehtäviä verkossa. Työntekijöiden odotukset yritystä kohtaan ovat muuttuneet.

Lue koulutuksesta lisää ja ilmoittaudu täällä.

Viimeaikaisia tapahtumiamme ja koulutuksiamme

Rekrytointi sosiaalisessa mediassa

Hyödynnättekö sosiaalista mediaa työnantajamielikuvanne rakentamisessa? Onko yrityksessänne tarve käyttää sosiaalista mediaa osana rekrytointia nykyistä tehokkaammin?

Jos vastaus on kyllä, MPS Careerin ja Zipipop Freudin yhdessä toteuttama koulutus on tarkoitettu juuri sinulle. Koulutus antaa taidot sosiaaliseen rekrytointiin ja työnantajakuvan rakentamiseen.
Yhden päivän kestävän koulutuksen hinta on 800 € + alv per osallistuja.

Lue koulutuksesta lisää täältä.

Screen Shot 2015-11-16 at 15.27.42

Tutkittu tieto sisältömarkkinoinnin tukena

TNS Gallupin ja Zipipop Freudin koulutus TNS Gallupin tiloissa 2.3. klo 8.30-12.00

Mitä jos tehtäisiin sisältömarkkinointia ja sisällöntuotantoa muulla kuin mutulla? TNS Gallupin ja Vaikutustoimisto Zipipop Freudin koulutus yhdistää markkinatutkimustiedon ja testatut toimintamallit kokonaisuudeksi, jota koulutukseen osallistujan on helppo hyödyntää omassa organisaatiossaan.

Koulutus järjestetään nyt toista kertaa. Ensimmäisen koulutuksen palautteessa kolme neljästä vastaajasta koki tilaisuuden erittäin tai melko hyödylliseksi.

Koulutus järjestetään TNS Gallupin tiloissa (Miestentie 9 C, Espoo) keskiviikkona 2.3. klo 8.30-12.00. Koulutuksen hinta on 450 euroa ja se laskutetaan osallistuvilta organisaatioilta.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset täältä.

Myynti, asiakaspalvelu ja rekrytointi sosiaalisessa mediassa

Maksuton sosiaalisen median aamiaisseminaari Helsingin Kinopalatsissa 25.11. klo 8.30-10.30

Tuoreen tutkimuksen mukaan sosiaalisella medialla on suurempi vaikutus myyntiin kuin aiemmin on ajateltu. Samaan aikaan yhä useammat organisaatiot ovat ymmärtäneet, että sosiaalisen median kanavat ovat avainasemassa asiakastuessa. Myös organisaatioiden kyky hallita työnantajamielikuvaa sosiaalisessa mediassa on kasvattanut tarvetta.

Tämän seminaarin myötä ymmärrät paremmin, kuinka sosiaalisen median voi valjastaa tukemaan suoraan yrityksen liiketoimintaa – tavoitteellisesti ja mitattavasti. Lisätietoja ja ilmoittautumiset täältä. TAPAHTUMA ON TÄYNNÄ MUTTA VOIT ILMOITTAUTUA JONOON – VAPAUTAMME PERUUTETUT LIPUT JAKOON.

Screen Shot 2015-11-16 at 14.32.29

Sosiaalinen media muuttaa johtamisen

MPS Prewisen, Smarpin ja Zipipop Freudin yhteinen aamiaistilaisuus 11.12.2015 klo 8.30–10.30. – Koska 3.12. järjestettyyn tilaisuuteen mahtui 60 ensimmäistä, nyt sama tilaisuus järjestetään pikauusintana!

Kymmenen vuotta sosiaalisten medioiden käyttöä on muuttanut suomalaisten käyttäytymistä radikaalisti. Sosiaaliset työtavat ja sosiaaliset työkalut muuttavat organisaation työtapoja ja viestintää. Muutos koskee myös asiakkaiden ja potentiaalisten työntekijöiden odotuksia yrityksiä kohtaan. Miten johtaa ja hallita muutosta? #MPSBreakfast

lisätiedot ja ilmoittautuminen: mps@mps.fi

Tutkittu tieto sisältömarkkinoinnin tukena

TNS Gallupin ja Zipipop Freudin koulutus TNS Gallupin tiloissa  27.11. klo 8.30-12.00

Mitä jos tehtäisiin sisältömarkkinointia ja sisällöntuotantoa muulla kuin mutulla? TNS Gallupin ja Vaikutustoimisto Zipipop Freudin koulutus yhdistää markkinatutkimustiedon ja testatut toimintamallit kokonaisuudeksi, jota koulutukseen osallistujan on helppo hyödyntää omassa organisaatiossaan.

Demografisten ryhmien merkitys markkinoinnissa on laskenut. Mielenkiinnon aiheet, arvot ja asenteet kuitenkin yhdistävät ja muodostavat ihmisistä ryhmiä. Sisältömarkkinointi tavoittaa eri aiheista kiinnostuneita ihmisiä ikään ja asuinpaikkaan katsomatta.

TNS Gallupilla on Suomen laajin tietopankki suomalaisista postinumeron tarkkuudella ja juuri nyt heitä kiinnostavista aiheista. 2007 perustettu Zipipop Freud on Suomen ensimmäinen sosiaalisen median viestintätoimisto, joka on tiivistänyt 8 vuoden kokemuksen sisällöistä ja sosiaalisesta mediasta helposti toistettavaksi toimintamalliksi.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset täältä.

Screen Shot 2015-11-16 at 14.48.16

Asiantuntijat ja työntekijät yrityksen maineen rakentajina

Ratekoulutuksen ja Zipipop Freudin yhteinen koulutus asiantuntijuudesta ja työntekijälähettilyydestä 20.1.2016 Radisson Blu Plaza -hotellissa Helsingissä. 

Verkko ja sosiaalinen viestintä on tuonut yrityksille uusia mahdollisuuksia brändin ja maineen rakentamiseen. Kun yrityksen johto ja asiantuntijat ovat aktiivisesti näkyvissä lehdissä, verkossa ja tilaisuuksissa, uskottavuus ja myynti kasvavat. Kun työntekijät kertovat yrityksen viestiä omissa sosiaalisissa piireissään näkyvyys moninkertaistuu. Mainetta rakennetaan parhaiten ihmiseltä ihmiselle.

Asiantuntijaviestintä ja työntekijälähettilyys vaikuttavat suoraan yrityksen myyntiin ja tulokseen, oli kyse sitten b2c- tai b2b-yrityksistä.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen täältä.

Screen Shot 2015-11-17 at 11.25.06