+358 50 5252173 info@zipipopfreud.fi

vapa_impact_web-1

Digitaaliseen markkinointiviestintään erikoistunut Vapa Media on ostanut enemmistön Vaikutustoimisto Zipipop Freudista. Toimisto jatkaa itsenäisenä viestintätoimistona nimellä Vapa Impact ja sen perustajaosakkaat Timo Nurmi ja Rami Saarela jatkavat yrityksen osakkaina ja johtajina.

Yhdessä Vapa Media ja Vapa Impact tarjoavat organisaatioille omien ja ansaittujen kanavien täyden haltuunoton.

Zipipop Freud – nyt Vapa Impact – on tunnettu erityisesti vahvasta strategisesta otteesta viestintään, digitaalisuuden hyödyntämisestä ja sosiaalisen median yhdistämisestä osaksi viestinnän kokonaisuutta.

Yritys on keskittynyt erityisesti strategiseen viestintään ja johdon sparraukseen, johdon ja työntekijöiden viestintään eri kanavissa, myös verkossa sekä sisäiseen ja ulkoiseen verkkoviestintään.

“Olemme Suomen ensimmäinen dataohjautuva viestintätoimisto. Dataa käytetään kyllä muissakin toimistoissa, mutta yleensä vain alussa ja lopussa, eli suunnittelussa ja tulosten mittaamisessa. Me olemme tuoneet datan osaksi päivittäisviestintää”, sanoo Vapa Impactin toimitusjohtaja Timo Nurmi. “Näin toimitaan jo nyt nykyaikaisessa markkinoinnissa. Tekemisen suuntaa muutetaan päivittäin datan ohjaamana. Viestintä on menossa samaan suuntaan.”

Vapa Medialle kauppa on osa laajempaa kehityshanketta. “Haluamme investoida tulevaisuuteen ja yritysosto on yksi osa kehityssuuntaamme, jossa laajennamme palvelutarjontaamme. Olemme seuranneet Timon ja Ramin työtä jo pitkään ja näimme heissä ison potentiaalin luoda yhdessä jotain uutta”, sanoo Vapa Median perustajaosakas Ilona Hiila.

Vapa Impactin viimeaikaisiin asiakkaisiin kuuluvat muun muassa Google, Santander, 23 metsäalan organisaation Uusi puu -hanke, Valio, Nordnet, Yle, Tubecon, Startup-sauna sekä Nenäpäivä.

Vapa Media -yhtiöillä on yhteensä 30 vakituista työntekijää ja odotettu kokonaisliikevaihto vuodelle 2016 on vajaat kolme miljoonaa euroa.